joi, 29 octombrie 2009

Topografia și advertising-ul !!!

Multe organizaţii folosesc publicitatea pentru a transmite unurei anumit public mesaje referitoare la ele însele, la produsele şi serviciile lor sau la modul lor de comportament, cu scopul de a determina un răspuns din partea acestuia. Răspunsul poate fi de natură perceptuală: de exemplu, consumatorul îşi formează anumite păreri în legătură cu un produs sau o marcă, ori acestea pot fi schimbate de către reclamă. El poate fi de natura comportamentală: de exemplu, consumatorul cumpără produsul sau sporeşte cantitatea cumparată. Publicitatea este o bună metodă de a informa şi a convinge, cu scopul de a crea preferinţe pentru un anumit produs sau de a-i motiva pe consumatori să consume un anumit produs.

Astfel, în următorul material voi evidenția aspecte ale categoriei socio-profesionale de topograf, prezentate în diferite mesaje publicitare de-a lungul timpului.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu